LEIDEN - Woensdagmiddag 3 juli tegen 14.55 uur is een brand ontstaan in een appartement aan de Schubertlaan in Leiden. De brand ontstond in de slaapkamer van een appartement, waardoor de brandweer werd opgeroepen. De brandweer was snel ter plaatse en voorkwam door snelle inzet verdere schade. De schade in de slaapkamer is aanzienlijk groot. Stichting Salvage zal de bewoner bijstaan bij het afhandelen van de schade. Drie bewoners werden door ambulancepersoneel gecontroleerd op rookinhalatie, waarvan twee rookinhalatie opliepen door een bluspoging. Het incident trok veel bekijks van omwonenden.
Er ontstond flinke schade aan de slaapkamer. (Foto's: AS Media)

Slaapkamerbrand in appartement aan Schubertlaan

Een appartement aan de Schubertlaan in Leiden liep woensdagmiddag flinke schade op toen er, om iets voor 15.00 uur, brand ontstond in de slaapkamer. De brandweer kwam snel ter plaatse en slaagde erin verdere schade te voorkomen. Het incident trok veel bekijks van omwonenden.

Drie bewoners zijn door ambulancepersoneel gecontroleerd op het inhaleren van rook. Twee van hen hadden tijdens hun poging om de brand te blussen inderdaad rook ingeademd. Bij het afhandelen van de schade worden de bewoners van het appartement bijgestaan door Stichting Salvage.

112 Sleutelstad Leiden


Studio Leiderdorp
Sisalbaan 13
2352 AZ Leiderdorp

E-mail
redactie@unity.nu

Telefoon Redactie
071 - 5425160

Privacy Policy

×